mormon.org Wereldwijd

Hoe bent u door het Boek van Mormon dichter tot God gekomen?

  • Het Boek van Mormon heeft een zeer krachtige geestelijke duidelijkheid gegeven over alle levensvragen en vooral over de Barmhartigheid van God , door Zijn Zoon Jezus Christus , die waarlijk onze Verlosser is! Meer tonen

  • Door het Boek van Mormon te lezen werd het mij duidelijke wie God is en hoeveel Hij van Zijn kinderen (wij allemaal) houdt. Het heeft mij een duidelijker beeld gegeven en een boel nieuwe voorbeelden die in mijn leven die mij helpen om besluiten te nemen. Het helpt mij ook de bijbel beter te begrijpen, de boeken samen ondersteunen elkaar. Meer tonen

  • Het gekke is, dat ik me altijd prettig voel nadat ik in het Boek van Mormon heb gelezen. Ik voel me helderder van geest en heb meer zin in alles. Ook heb ik het idee dat ik sneller oplossingen voor problemen vind. Sinds ik deze merk, lees ik elke ochtend 5-15 minuten in het Boek van Mormon. Meer tonen

  • hoewel ik als 13-jarige wat moeite had, het boek van Mormon te lezen en te bestuderen, heb ik gaandeweg gemerkt door te bidden en door te zetten, wat voor een enorme kracht uitgaat van dit boek. hoewel enkele duizenden jaren worden beschreven over volken op het westelijke halfrond, gaat het over het beleven van individueel geloof en de relatie met hemelse vader ; naarmate we gehoorzaam zijn, worden we gezegend. Ik geloof dat het lezen, het bestuderen en navolgen van de leringen uit dit boek mij nader tot Jezus Christus brengt. Meer tonen

Geen resultaten