mormon.org Wereldwijd
Maarten: Automotive, Rennen, Gezin, Geluk, Vertrouwen, Mormoon.

Hallo, ik ben Maarten

Over mij

Ik ben echtgenoot, vader van een zoon, kleine zelfstandige in de automotive en dol op de buitenlucht. Naast een paar keer per week lekker te rennen "om het hoofd leeg te maken" hou ik van fietsen en dan het liefst in het duinzand. Ik heb van mijn hobbie mijn werk gemaakt door mij dagelijks te omringen door dingen met minstens twee wielen. Inderdaad ik speelde vroeger heel vaak met auto's. Als "vers" stelletje was een van onze wensen om in het buitenland te wonen en te werken. Toen de kans zich voordeed hebben we die benut en hebben in totaal 5 jaar buiten nederland gewoond.

Waarom ik mormoon ben

Omdat ik weet dat God leeft en Zijn zoon Jezus Christus naar de aarde is gekomen en onze Heiland en Verlosser is. God houdt van ons, zijn armen zijn naar ons uitgestrekt, altijd! Ik weet dat ik het gelukkigst ben wanneer ik God en mijn naasten lief heb. Hij wil en kan ons helpen om te veranderen, betere mensen te worden die meer zoals Hij kunnen lief hebben en dienen. Dankzij Jezus Christus heb ik de mogelijkheid te veranderen, te leren van mijn fouten en te groeien. Zijn evangelie met al de zegeningen vind ik in de kerk van Christus. Het geeft mij het vertrouwen te weten dat ik een doel heb op aarde en dat wij allemaal kinderen van een liefhebbende Hemelse Vader zijn. Het geluk dat ik heb gevonden, is te weten dat ik voor eeuwig samen kan zijn met mijn vrouw en kind(eren) van wie ik zoveel hou!

Hoe ik mijn geloof naleef

In mijn leven is Jezus Christus mijn grote voorbeeld en op mijn onvolmaakte manier probeer ik Hem te volgen. Ik geloof in de gouden regel "behandel anderen zoals jezelf behandelt wil worden". Voor mij betekent dit andere mensen te helpen het leven makkelijker te maken, niet moelijker. Respect te tonen en eerlijk te zijn. Regelmatig gebed is een belangrijk onderdeel van hoe ik mijn geloof naleef. Het bidden helpt mij om mijn vertrouwen in God te stellen en zijn geboden na te leven.