mormon.org Wereldwijd

Hallo, ik ben Christian

  • Christian Bolt
  • Christian Bolt
  • Christian Bolt
  • Christian Bolt
  • Christian Bolt
  • Christian Bolt
  • Christian Bolt
  • Christian Bolt

Over mij

Ik heb in Italië visuele kunsten gestudeerd en ik werk nu in de internationale kunstwereld. Ik vind het een voorrecht dat ik van mijn hobby mijn beroep heb kunnen maken. Het is inspirerend om in de bergen te wonen, ik leer veel van Gods indrukwekkende scheppingen. Mijn lieve vrouw en ik hebben drie kinderen. Ze zijn een bijzonder belangrijk onderdeel van mijn leven.

Waarom ik mormoon ben

In de loop van mijn leven ben ik gaan begrijpen wat een zegen het is dat ik ben opgegroeid in een gezin waar ons de beginselen van het evangelie van Jezus Christus zijn bijgebracht. Dierbare ouders hebben me van jongs af aan geleerd om God een plaats in mijn leven te geven. Maar ik heb ook zelf moeten leren hoe ik dat kan doen. Ik ben lid van De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen omdat ik in mijn hart voel dat ik het pad bewandel dat terug naar mijn hemelse Vader leidt. De leringen van Jezus Christus maken me vrij. Ze versterken mijn persoonlijkheid en zelfvertrouwen.

Hoe ik mijn geloof naleef

Ik vind veel vreugde als lid van De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen. Met de problemen van het dagelijks leven is het verkondigen van een christelijke levenswijze een grote bron van kracht. Hoe langer ik leef, hoe meer ik besef dat mijn relatie tot God nauw verbonden is met mijn relatie tot andere mensen. En daarom ben ik mijn medemensen graag van dienst en leer ik zoveel over mijzelf. Een leven vol geloof in Jezus Christus is een leven vol hoop en vreugde.