mormon.org Širom svijeta

O meni

• Pola sam Hrvat iz Aljaske. Volim loviti, riboloviti, čitati, pisati, i vježbati. Moj predaci su bili iz Like i Bosne, i volim kulturnu, povijest, i jezike na Balkanu. Prikaži više

• Prije godinu i pol bila sam zauzeta uživanjem u životu, majčinstvu dvoje male djece (u dobi od 3 i 2 godine) te prilagodbi na nedavno preseljenje na istočnu obalu. Pomagala sam podučavati u predškoli moje kćeri i pokušavala sam održavati dom kao mama domaćica. Život je bio dobar! Usred svega toga, dijagnosticiran mi je IV. stadij Hodkinovog limfoma. Otada je moj život postao vrtlog posjeta liječnicima i odlascima na kemoterapiju dok sam pokušavala biti najbolja supruga i majka ikada. Prošla sam transplantaciju matičnih stanica te smo nakraju postigli remisiju da bi mi ponovno dijagnosticirali rak u veljači 2012. godine… Rak se vratio i opet se borim protiv njega najnovijim vrhunskim liječenjima te će mi negdje ovoga ljeta biti transplantirana koštana srž moga brata. Uspjela sam proći kroz sve to uz podršku Boga, zajednice koja mi je spremno ponudila čuvati djecu, pripremati obroke i koja se molila za mene, također, uz podršku moga supruga i šire oblitelji te vjere ojačane prvim iskustvom raka prije dvanaest godina. Prikaži više

• Ja sam u penziji. Uživam planinarenje i kajak Prikaži više

• Zivim s roditeljima i sestrom. Automehanicar sam. Ja sam Mormon. Prikaži više

• Dolazim iz vrlo tople klime i volim vanjske aktivnosti. Veliki sam ljubitelj kampiranja na jezeru, plaži ili planinskom području. Uživam u obiteljskim vikendima, plivanju, skijanju, vožnji brodom ili jednostavno uživam biti s obitelji. Ti su trenuci za mene najsretniji trenuci. Imam vrlo osobitu obitelj. Imam dragu suprugu već 20 godina i vrlo je osobita žena. Zajedno imamo prekrasnu petnaestogodišnju kći i sedamnaestogodišnjeg mladića sportaša. Oni su moja sreća i radost. Moje mi je članstvo u ovoj Crkvi pomoglo u boljem razumijevanju što to znači biti otac, muž, brat i građanin. Također mi je pomoglo razumjeti da se najvažnije stvari koje činim nalaze unutar zidova moga doma. Naučio sam da je moj glavni posao brinuti se o svojoj obitelji i služiti joj. Ne bih ih mijenjao ni za što na ovome svijetu. Prikaži više

• Moja supruga i ja uživamo. Dobro se zabavljamo zajedno. Volim filmove i glazbu. I ako volim raditi svoj posao. Svaki je dan izazov dok se trudim da poslovni računalni sustavi ispravno funkcioniraju, a unatoč mojem fizičkom stanju, mogu reći da sam postigao neke ciljeve: samostalan sam, suprug, putnik, imam vlastitu kuću… Mnogo toga!! Prikaži više

• Sretna sam i duhovita osoba. Volim plesati. Volim se zabavljati s prijateljima, izlaziti, [gledati] filmove i raditi sve što mogu kako bih s drugima podijelila ono što mi pomaže da budem bolja osoba i da živim sretan život. Volim slušati glazbu koja mi pomaže nadahnuti me za moj posao. Jako volim podučavati i u svojoj struci i u Crkvi. Prikaži više

• Ja sam mormonka. Rođena sam u jednoj od prvih obitelji Crkve Isusa Krista svetaca posljednjih dana u svojoj voljenoj zemlji, Čileu. Još otkad sam bila djevojčica, bila sam »knjiški moljac«, odnosno studiozna i zaljubljena u znanje, a kasnije u znanost i u područje medicine. Studirala sam na Sveučilištu u Čileu, gdje sam diplomirala kao liječnica, i provela sam 27 godina u liječenju i sprečavanju bolesti povezanih s prehranom, kao što su debljina i dijabetes. Otprilike 15 godina sam radila na više od jedne televizijske postaje kao sugovornik u jutarnjim programima, podučavajući ljude kako da se bolje hrane, zainteresiravši mnoge za ovu temu. Kakva je divna mogućnost podučavati druge o načelima evanđelja, o tome kako se brinuti o svojem tijelu kao o hramu, baš kao što sam naučila od svojih učitelja u Crkvi, kao i na fakultetu!!! Udala sam se za divnog čovjeka, misionara Crkve u Argentini, i imamo sedmero djece, dva unuka i malu unuku koja je rođena u kolovozu 2015. Neizmjerno sam sretna što sam članica Crkve. Za mene je čudo znati da Isus jest Krist, naš Spasitelj i naš primjer kojeg trebamo slijediti… i da obitelji ne moraju završiti kad »nas smrt rastavi« – mogu biti vječne!!! I znam kako!!! Prikaži više

• Zabavljam publiku diljem svijeta već više od 15 godina. Rođen sam i živim u Londonu u Engleskoj, i imao sam hitove u više od 15 zemalja, prodao sam više od pola milijuna nosača zvuka i nastupao zajedno s grupama i pjevačima kao što su Bryan Adams, George Michael, Simon Garfunkel, MC Hammer, Vanilla Ice, N'SYNC, Jay-Z, The Backstreet Boys, Jordyn Sparks, pobjednik Plesa sa zvijezdama Derek Huff, Missy Elliott, Mary J. Blige, David Archuleta i The smashing Pumpkins, da spomenem samo neke. Bio sam misionar SPD-a 2 godine u Engleskoj u Bristolu i nedugo nakon toga odabrao sam glazbu kao karijeru pa sam ju mogao koristiti kako bih utjecao i nadahnjivao ljude da čine dobro. Nastupao sam na mnogim istaknutim mjestima diljem zemlje, uključujući i MGM Grand u Las Vegasu. Što se tiče glume, bio sam statist u CBS-ovoj seriji Kako sam upoznao vašu majku. Također, radio sam glazbu za nekoliko filmova kao što su Charly, The Dance, Baptist at the Barbecue, Suites on the Loose i Church ball. Jednostavno volim nazivati samoga sebe »Znakovitim crnim čovjekom u Uti«. Dobro, trojica smo ovdje, no ja prisvajam tu titulu! Volim se smijati. Neki posebni vrhunci u mom životu bili su davanje Mormonove knjige princu Charlesu, pristupanje u zbor Mormon Tabernacle i vjenčanje s mojom prekrasnom suprugom Julie. Snimio sam dvije samostalne pjesme na novom nosaču zvuka Mormon Tabernaclea pod nazivom »Come Thou Fount« koji je dobio odlične kritike i nalazi se na prvom mjestu Billbordove ljestvice klasične glazbe. Izveo sam 2 pjesme na rasprodanoj turneji zbora Mormon Tabernacle po srednjem zapadu. Prikaži više