mormon.org Koko maailma

Mitä siunauksia voit saada lukemalla Mormonin kirjaa, Raamattua ja muita pyhiä kirjoituksia?

Virallinen vastaus

Kun tutkit pyhiä kirjoituksia, pääset lähemmäksi Jumalaa ja kykenet paremmin elämään vanhurskaasti. Pyhien kirjoitusten tutkiminen tuo sinulle lisää iloa, toivoa ja ymmärrystä Jumalan suunnitelmasta ja omasta asemastasi siinä.

Jeesus Kristus kehottaa sinua kestitsemään itseäsi Hänen sanoillaan (ks. Mormonin kirja, Toinen Nefin kirja 32:3). Tämä tarkoittaa muutakin kuin että luet pyhiä kirjoituksia puolihuolimattomasti. Se merkitsee niiden tutkimista, niiden pohtimista, jakeiden vertailua, kohtien opettelemista ulkoa, niiden vaalimista ja niistä iloitsemista.

Kun kestitset itseäsi pyhillä kirjoituksilla pyytäen rukouksessa Jumalalta ymmärrystä, Pyhä Henki ilmoittaa sinulle niiden olevan totta (ks. Mormonin kirja, Moronin kirja 10:4, 5). Pääset lähemmäksi Jumalaa. Uskosi ja rakkautesi Jeesukseen Kristukseen vahvistuu. Samoin vahvistuu halusi tehdä hyvää ja olla Hänen kaltaisensa.

  • On niin helppoa juuttua elämän oravanpyörään ja toisinaan unohtaa ne asiat, jotka todella tuovat siunauksia elämäämme. Tästä pienestä artikkelista on ollut paljon apua, kun olen asettanut asiat tärkeysjärjestykseen. Matkapuhelin vs. pyhät kirjoitukset Mitähän tapahtuisi, jos käsittelisimme pyhiä kirjoituksiamme samoin kuin käsittelemme matkapuhelintamme? Mitä jos kantaisimme niitä mukanamme laukussamme tai taskussamme? Mitä jos palaisimme takaisin hakemaan niitä, jos unohtaisimme ne? Mitä jos silmäilisimme niitä useita kertoja päivässä? Mitä jos käyttäisimme niitä tunnin tai enemmän joka päivä? Mitä jos käyttäisimme niitä vastaanottaaksemme viestejä? Mitä jos kohtelisimme niitä niin kuin emme voisi elää ilman niitä? Mitä jos antaisimme niitä muille lahjaksi? Mitä jos käyttäisimme niitä silloin, kun matkustamme? Mitä jos käyttäisimme niitä hätätilanteessa? Tämä saa minut ajattelemaan: ”Hei, missä pyhät kirjoitukseni ovat?” Toisin kuin matkapuhelimet: Yksi liittymä sopii kaikille. Rajaton käyttö. Ei verkkovierailumaksuja. Kuuluvuutta on aina. Voit käyttää niitä vuoristossa ja tunnelissa. Ne ovat maksuttomia, niissä ei ole piilotettuja kuluja, ja sinun ei koskaan tarvitse pelätä, että pyhien kirjoitustesi yhteys katkaistaisiin, koska Kristus on jo maksanut laskun! Näytä enemmän

Ei hakutuloksia