mormon.org På verdensplan
Folmer Larsen: glæde, Mormon.

Hej, jeg hedder Folmer Larsen

Om mig

Jeg er 68 år gammel, og har været gift i 33 år. Vi har 5 Børn og 11 Børnebørn, nu er jeg Pensionist og bruger en masse tid på slægtsforskning, som betyder meget for mig, andre interesser er Skak og musik, Camping og at rejse, er også af stor betydning. I mit arbejdsliv, har jeg været i Kolonialbranchen, i et Postordre Firma, Lagerekspedient og Truckfører ved Gasa Odense Frugt og Grønt og de sidste 7 år Service assistent på O.U.H.

Derfor er jeg mormon

Jeg er blevet og er fortsat et medlem af Jesu Kristi Kirke af sidste dages Hellige, fordi jeg personligt ved at denne Kirke virkelig er Jesu Kristi kirke ,Kirken er ledet af en levende Profet, som er et inspireret redskab i vor Himmelske Faders hånd, jeg ved dette personligt, fordi jeg har erfaret det, og har modtaget talrige åndelige bekræftelser om dette store forunderlige værk, jeg VED det er sandt, og jeg hverken kan eller vil benægte sandheden af dette,det bærer jeg vidnesbyrd om i Jesu Kristi Navn.

Personlige beretninger

Fortæl om dine følelser/vidnesbyrd om Joseph Smith.

Jeg ved virkelig Joseph Smith så Jesus Kristus og vor himmelske Fader i et syn, jeg kan sige jeg ved det, fordi den helligånd har bekræftet dette for mig personligt op til flere gange.

Sådan efterlever jeg min tro

Mit medlemskab af Jesu Kristi Kirke af sidste dages hellige, er grundlaget for mit og min families liv. Jesu Kristi Evangelium består af lærdomme og principper, som gennem personlig efterlevelse, dels giver en erfaring, og en åndelig bekræftelse, denne mulighed kan opnås, ved oprigtigt og ærligt at leve Jesu Kristi Evangelium, som vi lærer det i kirken, ved den Helligånds inspirerede vejledning.