mormon.org På verdensplan

Hej, jeg hedder Grant

  • Grant Kohler
  • Grant Kohler
  • Grant Kohler
  • Grant Kohler
  • Grant Kohler
  • Grant Kohler
  • Grant Kohler
  • Grant Kohler

Om mig

Jeg er 3. generation, der opdrætter malkekvæg. Som ung mand elskede jeg denne gård, såvel som at arbejde sammen med mine forældre og 8 søskende. Jeg ønskede at opdrage mine børn på samme måde, som jeg var blevet opdraget. Jeg blev færdig på college og vendte tilbage til gården. Jeg mødte min elskede på mit andet år på college og giftede mig med hende. Vi begyndte vores familie og blev velsignet med en søn og fire døtre. Vi har nydt at være en del af deres liv og nyder nu vore børnebørn. Jeg tror på, at hårdt arbejde og det at arbejde sammen har givet vore børn, såvel som vore børnebørn, en respekt for familien og livet. Jeg sluttede mig til Search and Rescue, blev certificeret redder og sluttede mig til amtets frivillige ambulanceorganisation. Muligheden for at tjene folk i mit lokalsamfund gav mig stor glæde ved at tjene og gøre en forskel i andre folks liv.

Derfor er jeg mormon

Jeg er vokset op som medlem af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige. Jeg har altid elsket den vægt, som Kirken har lagt på familien. Vi gik i kirke som en familie og havde også familieaften hver mandag aften. Lærte mere fra skrifterne om Jesus Kristus, hans liv og lærdomme. Det at vokse op på en gård med malkekøer gav os en mulighed for at arbejde sammen, hvilket har givet os et tæt forhold. Da jeg var flyttet hjemmefra, ville jeg gerne tage på mission, men jeg havde brug for selv at vide, at Kirken var sand. Jeg erfarede for mig selv gennem megen studium og bøn, at vi hver især kan komme til at vide det. Jeg ved, at Jesus Kristus lever, at han elsker mig, og at vi kan vende tilbage og bo sammen med ham som en familie.

Sådan efterlever jeg min tro

En af de største velsignelser i mit liv har været at tjene andre. Der er en tilfredsstillelse, der kommer af at tjene andre, som bringer dig tættere på vor Frelser Jesus Kristus. Når jeg kommer til kirkemøderne om søndagen, har jeg mulighed for at arbejde med de unge som lærer, såvel som de voksne, såvel som mange andre kaldelser. Det gode er, at vi alle prøver at forbedre vores liv og hjælpe andre. Det vigtigste er at lære af skrifterne og prøve at leve vores liv, som Jesus Kristus gerne vil have os til at leve.